RUGACIUNEA SUFLETULUI MEU

HAVE A NICE DAY!

Welcome!GOD Bless You! Slideshow: INSULA’s trip from Arad, Israel to Arizona, United States was created by TripAdvisor. See another Arizona slideshow. Create your own stunning free slideshow from your travel photos.

"CEL CU INIMA MULTUMITA ARE UN OSPAT NECURMAT"

luni, 10 ianuarie 2011

HI5 si FACEBOOK

        IN CÄLÄTORIA MEA PE NET 
     AM GÄSIT CEVA INTERESANT ....

                     VIZIONATI   CHIAR   ACUM  :
       
        
            http://contracurentului.com/node/803        

                                                           sau  aici :
 
               http://www.youtube.com/watch?v=-G4g51pxVdo

                        IAR  COMENTARIU  DE PE BLOG   SUNA  CAM  ASA  :


                         Tocmai am urmărit un mesaj frumos şi adevărat 
                        al acestui frate tânăr. 
                     Aş dori să ştiu cum îl cheamă, 

        căci am căutat pe net continuarea mesajului 
          şi nu am găsit-o. Mă bucur că sunt tineri 
              care spun aceste adevăruri, 


            căci unii s-au săturat să le spună „bătrânii”, 
                           motivând cu mii de scuze 
                (pe vremea voastră era altfel sau...). 

                           Dar acum ce scuze mai avem noi, ţinerii, 

                       când Domnul ne vorbeşte când într-un fel, 
                                           când în altul? 

                                Mulţumesc Domnului 
               că tot timpul am fugit de hi5 şi de Facebook,
         fără să ştiu de ce, şi azi am primit un răspuns întăritor.

                           Fiţi binecuvântaţi cu toţii,  


                      cei care lucraţi în via Domnului, 

             aducând mesaje sănătoase în credinţă, 
           că este atâta virusare şi abatere de la cale! 


„Lumea zace în întuneric, 
  dar creştinii au adormit în lumină.” (Keith Green) 

            Pe längä aceastä pärere stiu cä 
         mai existä multe altele,
     mai mult sau mai putin asemänätoare...
   
         Dorinta mea ar fi sä nu treci pe aici invizibil...

        ci sä scrii mai jos la comentarii PÄREREA TA

sau sä o trimiti pe e-mail   parereataconteaza1@yahoo.com

                    MULTUMESC FRUMOS!!!

     pPPe e  läm   u
ppp

4 comentarii:

PORUMBELUL INVIAT spunea...

Interesant....
Am sä mä gändesc serios la aceasta
MULTUMESC FRUMOS!!!

Anonim spunea...

"Ce ar fi sä mai invatäm si noi, mäcar din cänd in cänd,
de la altii. cäci smerenia este semnul spiritelor mari..."
Timpul nostru e un dar ceresc .
Sä-l folosim cu intelepciune,pentru lucruri care zidesc,care au valoare...

roxana spunea...

foarte frumoasa predica dar plina de adevar....de gandit serios

PORUMBELUL INVIAT spunea...

Fii binecuvantata Roxana ca ai inteles aceste frumoase adevaruri...